niedziela, 26 listopada 2017

331. Moje włosy i moja pielęgnacja/Zaful

Hej Kochani ! Moje Perełki wspaniałe! Jak Wasz Black Friday minął? U mnie bez różnicy hahah. Nigdy nie kupuje nic na Black Friday bo nie widzę jakiś gigantycznych przecen. Zwykle są to normalne przeceny, które zdarzają się i w inne dni. Byliśmy z Mężusiem się przejść żeby zaczerpnąć troszkę siarczystego powietrza i rzeczywiście na mieście multum Ludzi. Ale spotkało mnie coś bardzo miłego. Dwie młode dziewczyny powiedziały mi się jestem 'very pretty'. Aż serce mi się roztopiło !
Kochani Moi, cieszy mnie fakt że lubicie patrzeć na moje perukowe metamorfozy i dobrze się przy tym bawicie tak samo jak ja. Dziękuję Wam za tyle przemiłych wiadomości i komentarzy. Gdyby przyszło mi zmieniać kolor to nie wiem na jaki bym się zdecydowała bo ile ludzi tyle opinii haha! Ale ja Wam powiem szczerze, że najepiej się czuję w kolorze, który jest najbardziej zbliżony do mojego naturalnego koloru, czyli czarne. I też mi się wydaję tak jak napisała Draqilika w niedawnym moim poście, że w innych kolorach tracę pazur. Dlatego dzisiaj właśnie w takich moich własnych włosach pragnę Wam się pokazać.






Na zdjęciach mamy moj bardzo udany zakup ze sklepu Zaful. Bluza tak jak i plecak są świetnej jakości i bardzo jestem z nich zadowolona. Bluza jest bawełniana, dlatego o wiele milej się ją nosi, a plecak to po prostu wielkie WOW! W środku jest mnóstwo przegródek, jest wyprofilowany i jest sztywny, a nie jak jakiś worek. Bardzo mi się podoba i jest to jeden z moich najelpszych zakupów z tego sklepu. Na prawdę polecam!


Pytaliście mnie również o ten słodki Tshirt ze zdjęcia w szarej peruce. Otóż i ten T-shirt mam od Zaful i też jest z bawełny. A Matrioszka jest wyszyta, dlatego zauroczyłam się w tej koszulce i to bardzo!. Wszystkie linki znajdziecie na końcu posta.
Tak jak wiecie mam duże problemy z wypadaniem włosów, mimo że dbam o włosy bardzo dobrze. Parę dni temu przyszła mi paczusia z Polski od Mamusi, a w niej moje fanty jakie kupiłam sobie będąc we wrześniu oraz prezenty od Mamusi. Dziękuję! Dzisiaj podzielę się z Wami moimi sprawdzonymi szamponami, które uwielbiam.






Moje włosy bardzo się przetłuszczają. Czesto mam tak, że umyje rano włosy, a wieczorem już są tłuste. Jedynym moim wybawieniem, że mogę myć włosy co trzeci dzień są szampony od Herbal Care oraz Green Pharmacy. To jedyne szampony, kóre dają mi efekty i mogę cieszyć się świeżymi włosami. Niestety w Irandii nigdzie ich nie można kupić, więc kupuje sobie co jakiś czas zapas w Polsce. Do tego zaczełam stosować wodę pokrzywową, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, ale na pewni nie źle! Kupiłam sobie również krem przeciwzmarszczkowy od Green Pharmacy do przetestowania. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)


Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał :* A teraz lece do Was.
Jeśli macie ochotę to w linku poniżej możecie znaleść Suknie Ślubne


54 komentarze:

  1. Koszulka z matrioszką fantastyczna :) Kochana jestem ciekawa czy coś tworzysz na okres świąteczny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, w jasnych, czy swoich naturalnych w każdych wyglądasz super :) :*** zamówiłam taki plecaczek, tylko z kotkiem dla mojej córci i zobaczę czy dojdzie, bo ostatnio mam problem z wysyłaniem przez chińczyków paczek ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproś mamę, żeby Ci przysłała klasyczną wersję wcierki Jantar. Ona działa cuda na wypadanie i na porost włosów. Z mojej strony polecam też jak najczystszy aloes. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam hafty, super jest reż ta bluzeczka z rosyjską laleczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo w czarnych włosach Ci ślicznie i najlepiej:) Ja na szczęście myję włosy dwa razy w tygodniu mam spokój . Kosmetyki z Polski bardzo fajne woda pokrzywowa podobno dobra:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie planowałam zakupów, z moi. Pojechaliśmy po płyn do spryskiwaczy i olej do auta. Stojąc w kolejce przeglądałam buty i kupiłam dwie pary jedne były przecenione z 90 na 50 a drugie z 100 na 60 wychodziło że mam zapłacić 110 zł a przy kasie było-50% i za dwie pary zimowych ładnych butów dałam 55zł deal życia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecak super, ma bardzo modny obecnie wzór:) Mam dokładnie te same problemy z włosami,że tłuste u nasady a końcówki miotełki. Przetestuję chętnie ten specyfik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwie dziewczyny powiedziały to, bo mają rację, śliczna jesteś :) 19,87 18,49 17,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bella la prima felpa e anche lo zainetto !
    xox

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampony genialne :) Też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz, pomagam - 19,87$, 18,49$, 17,99$ :)
    Byłoby mi miło jakbyś u mnie tez poklikała :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak jest super, ostatnio bardzo mi się podobają rożne plecaki, fajnie, że znów wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To mamy ten sam problem z włosami, też mi bardzo wypadają. I też używam tych samych ziołowych szamponów. Lubię zarówno Herbal Care jak Green Pharmacy, jeszcze używam Radical. Jutro wybieram się do fryzjera, aby je trochę skrócić, aby się wzmocniły.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miały rację te dziewczyny, śliczna jesteś!:) Co do włosów to w tych wszystkich perukach Ci bardzo ładnie, ale w swoich naturalnych i w czarnym kolorze najlepiej:)
    Bluza i koszulka przeurocze, a plecak genialny, bardzo mi się podoba:)
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Angeliko! Wspaniała jest ta bluza, plecak również uroczy - Pozdrawiam Cię kochana Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie chodziłam wtedy po sklepach, bo szkoda mi było tracić czas, aby stać godzinę do przymierzalni, a potem drugą do kasy grrrr tragedia :/

    rzeczywiście w ciemniejszych włosach jest Ci lepiej- masz tę mooooc ! :D hihihi

    19,87$, 18,49$, 17,99$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używam tych szamponów, uważam je za dobre. Wpadł mi w oko plecak, jest super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi się bardzo podobasz w tych niebieskich włoskach :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecak petarda, genialny jest! *.* Co do włosów moje są zupełnie inne stąd też inna pielęgnacja ;D Teraz jak czapkę noszę i dodatkowo nakładam olejki na włosy to dwa razy w tygodniu myję, ale latem myję raz w tygodniu żeby je odświeżyć, bo wcale się nie przetłuszczają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękne włosy :) Ja też najlepiej czuję się w ciemnych, chociaż moje naturalne to praktycznie blond :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szara bluza i plecak super:) śliczne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post dear. I am following you and I hope you follow back too 😊
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy również się przetłuszczają i fajnie wiedzieć jakie kosmetyki pomagają Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny plecak :D
    Mam to szczęście, że wystarczy, gdy myję włosy co 5-6 dni, ale słyszałam co nieco o kosmetykach Green Pharmacy i może to będzie mój kolejny zakup, gdy zużyję trochę zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię nosić tego typu plecaki, więc ten bardzo mnie zauroczył, szczególnie, ze tak fajnie wypadł w Twojej opinii. W peruce wyglądasz MEGA! Bluza też szalenie mi się podoba :) Co do przetłuszczania się włosów - mam podobnie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowości z Zaful :) Elfa Pharm ma dobre kosmetyki, a przy tym niedrogie. Nie miałam natomiast nigdy szamponów z Herbal Care, chętnie wypróbuję ten z pokrzywą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Plecak super :) a kosmetykom z chęcią się przyjrzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi sie ta bluza ktora pokazałaś 🖤

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny plecak :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak czarny bardzo Ci pasuje, ale podejrzewam, że ciemny brąz również zdałby egzamin :) Fajnie że stosujesz ziołowe, bardziej naturalne kosmetyki, włosy ci za to podziękują Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  31. Plecak ma swietny wzór! Podoba mi sie (:

    OdpowiedzUsuń
  32. Też ma przetłuszczającą się skórę głowy. Muszę wypróbować te szampony, może i u mnie przedłuża ich świeżość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też używam szamponu Green - bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. tez tak uważam normalne ceny i tylko wyścig szczurów:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerwona matrioszka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  36. JA Ciebie po prostu kocham <3 Moja pozytywna, piękna perełko <3

    OdpowiedzUsuń
  37. That embroidered hoodie is absolutely amazing and love the backpack!!
    New follower!!

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka podoba mi się jednak gdyby była dłuższa to byłaby idealna! Ja bardziej lubię dłuższe ubrania które zakrywają plecy, bluzki, koszulki, sweterki itd. Nie miałam nigdy żadnego szamponu z tych które prezentujesz. Muszę wypróbować ponieważ również mam przetłuszczające się włosy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny plecaczek :D. Przydałby mi się taki na rower

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała bluza, zarówno ta pierwsza jak i ta bluzeczka z matrioszką. Plecaczek ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Na wypadanie włosów najlepsza jest pokrzywa. Jako wcierka, odżywka i herbatka.

    OdpowiedzUsuń
  42. O! Ten żeń - szeniowy szampon, to dla takich kłaków jak moje! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać, że dbasz o włoski. Ja osobiście uwielbiam kosmetyki tej firmy, miałam już chyba ich większość.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciemne włosy pięknie podkreślają twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam spory problem z przetłuszczaniem się włosów ;/ Już czasami wątpię, że cokolwiek mi na to pomoże. Nie wiem też od czego to zależy, że czasami są tłuste tego samego dnia, a innym razem nie muszę ich myć przez 2-3 dni i są ok ;p Szampony i odżywki z firmy Green Pharmacy bardzo lubię i mogę polecić :)
    Ślicznie wyglądasz w różnych perukach, ale może faktycznie coś w tym jest, że w ciemne włosy dodają Ci pazura ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)